Traveling, exploring, blogging... YAAAY :)

Hi everyone,

so I have finally decided to write my own blog. I have been planning this for quite some time, but you know.. It has never really worked out :)My name is Danka, I come from Slovakia but I currently live and study in Beijing, China. I am obsessed with traveling, cooking, make-up and hair and beauty products, fashion, shopping, yoga, blablabla.. so I guess the blog will mainly be about these topics... and maybe not, we´ll see :)

Ahoj ahoj :)

Tak som sa konečne rozhodla písať môj vlastný blog. Mala som to v pláne už nejaký ten rok, ale vždy do toho niečo prišlo..
Volám sa Danka, pochádzam z malebného Slovenska, ale momentálne žijem v Pekingu, v Číne. Milujem cestovanie, varenie, make-up, vlasové a skrášlovacie výrobky, módu, nakupovanie, jógu, a tak ďalej... :D pôvodne som plánovala blog o takmer všetkom, čo ma zaujíma, ale veď čas ukáže. :)

I will be writing my blog in English and Slovak language. I just wanna make something very clear - English is not my mother tongue so please do not be judgmental :)

Blog budem písať v angličtine a slovenčine, avšak hneď na začiatok podotýkam, že angličtina nie je môj rodný jazyk (očividne), takže chyby sa určite nádju. A ani nepíšem blog štýlom doslovného prekladu. Ako cítím, tak píšem. :)

Hope you will like it.

Danka 

Snáď sa bude páčiť. :)

Danka

PS: The picture below is from my trip to New Zealand :)


PS: Táto foto je z môjho výletu na Nový Zéland.

Trip to Coromandel



0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About